Film på när jag sadlar Lady

Den nya videon

Sist jag la upp en video på youtube när jag sadlar och tränsar Lady så var det en del som kommenterade sina åsikter om det på youtube. Det var någon som kommenterade att jag inte visade min kärlek till hästen, och det tyckte inte jag var så konstigt i och med att hon var så himla otålig just då. Ett sånt beteende ska man ju inte uppmuntra, eller vad tycker ni? Sedan var den en annan som tyckte att jag inte borde tillåta henne att göra sådär, och det har hon rätt i. Dock var jag ju precis tillbaka efter min ridolycka, så jag vågade inte riktigt gå på henne där.

I lördags tog jag tillfälle i akt och passade på att filma när jag sadlade henne, så att alla kan få se hur hon egentligen är när man sadlar. Det är ytterst sällan hon är sådär otålig som hon var på den gamla videon, så denna videon visar hennes rätt jag. Hon är grinig lite då och då, men inget som går över styr.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback