Filmtips: comedy, drama, romance



Something borrowed
Jag blev faktiskt aning besviken när jag såg den här filmen, för jag trodde att den skulle vara bättre. Den var fortfarande bra, men aningen lite för oseriös. Vissa saker stämde liksom inte överens, och det hade nog blivit bättre om de sakerna var som man trodde (vill inte spoila, så det blev nog lite lulligt för er). Iallafall, det var en okej film, bra tidsfördriv, men inget mer.

Handling: Vänskap testas och hemligheter kommer till ytan när Rachel faller för Dex, hennes bästa vän Darcys fästman.

Betyg: 2,5 av 5

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Jag har för mig att jag tyckte om filmen, lite småmysig sådär :)

2012-02-10 @ 11:53:32
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback