From the mountain to the air


Lady i ridhuset idag

Dagen har faktiskt gått riktigt bra. Timmarna jag jobbade gick riktigt snabbt, dock var jag helt slut efter, så jag orkade faktiskt inte rida Lady. Men jag släppte henne i ridhuset och tränade frihetsdressyr ett tag. Det blev bland annat inkallning, och det gick superduperbra. Hon lyssnar jättefint och kommer varje gång jag ropar, så det är kul. Dessutom busade vi massor med varandra genom att jag studsade omkring, och då började hon också studsa och ha sig. Haha, hon var så sjukt söt.

Hundpassningen är redan avklarad (Tea var hyperenergisk och jag var jättetrött = ingen bra kombo, haha), och kladdkakan står i kylen. Nu ska jag spendera resten av kvällen med att ta det lugnt och ladda inför ytterligare två jobbdagar. Dock går jag bara från kl 7 till 11, men imorgon ska jag ta ett rejält pass på Lady (min hopptränare är sjuk, så det blir ingen hoppträning imorgon), så jag kommer nog inte hem förrän framåt eftermiddagen ändå.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback