Helgen som varit

Syster har gjort en liten video på husets insida

Helgen spenderades hemma hos pappa i nya huset, och det var riktigt mysigt. I lördags förmiddag red jag även en dressyrlektion på Ares, men den orkar jag inte skriva så mycket om. Vi jobbade mest bara med skänkelvikning i skritt på volt, och det gick ganska bra.

Idag har jag jobbat, och efter det gick jag på en nästan 2 timmars lång promenad. Och förutom två små extra ärenden har jag tagit det lugnt sen promenaden.

Imorgon blir det jobb på förmiddagen, och sedan ska jag rida Lady. Därefter ska jag hämta Tea, gå på promenad, och baka vit kladdkaka (mamma ska ha tjejkväll på onsdag, och har beställt efterrätt). Himla intressant va?!

Nu blir det tv/serier resten av kvällen, och sedan ska jag däcka i sängen och försöka få så mycket sömn som möjligt innan jag ska upp vid 6 imorgon (sovmorgon!).
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback