How much sleep do you need?


Tea låg och sov så tätt intill mig hon kunde förut

Jag kan seriöst sova hur länge som helst känns det som. Okej, nu går jag aldrig upp efter kl 10 (får typ panik om jag vaknar efter 9, haha), men jag lägger mig tidigt, och sover ändå länge. I vanliga fall somnar jag ca 23, och så vaknar jag vid 9-tiden; då har jag sovit i 10 timmar. Sjukt! Jag förstår inte varför jag är så trött.. Jag klagar inte dock, för jag älskar ju att sova, men jag tycker bara det är konstigt.

Imorgon ska jag upp übertidigt, och det ser jag verkligen inte fram emot. Klockan står på 05:30, och då måste jag försöka få i mig lite frukost (är väldigt dålig med det där) innan jag beger mig till stallet. Det är nämligen jobb på schemat, och efter det ska jag rida Lady. I vanliga fall har jag inga problem med att gå upp tidigt, det är bara det att det är så himla jobbigt att lämna sängen på mornarna. När jag väl har kommit upp brukar jag vara pigg som en nötkärna, och det är ju jätteskönt.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta inlägg. Jag spekulerar väl bara lite grann i mina egna tankar antar jag. Istället för det ska jag nog ta och skriva lite filmrecensioner, som sedan kommer upp här på bloggen. Om de publiceras ikväll eller en annan dag, vet jag dock inte än.
E

Postat av: Sandra

I know the feeling!

Kan typ sova 10h/natt men är fortfarande trött så jag tar en powernap under dagen och ändå känner jag mig som en zombie.

2012-02-07 @ 15:35:55
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback