Planerna för morgondagen

...om jag inte måste hoppa in att jobba då alltså. Jag har ju trots allt jobbat fyra dagar denna veckan, och för mig, som vanligtvis brukar jobba två, är det en enorm skillnad. Fem dagar i rad och jag kommer vara heeelt slut isåfall, för det är jag redan nu, haha.

Iallafall, det inte blir jobb så ser morgondagen ut såhär:

  • Kl 06:00 - 07:00 (om jag vaknar av mig själv) - hämta Tea (så att vi får lite morgonsömn tillsammans, myyyys)
  • Ca kl 10:00 - frukost till The Vampire Diaries
  • Ca kl 12:00 - långpromenad med Tea
  • Ca kl 15:00 - röja undan och städa
  • OCH SEDAN BARA TA DET LUUUGNT RESTEN AV DAGEN!

Om det blir jobb kommer jag förmodligen jobba kl 7:00-15:30, och efter det kommer jag nog däcka i sängen i så fall. Idag (strax innan kl 14) fick jag förövrigt förfrågan om jag ville jobba till kl 20:30, men eftersom jag då redan hade jobbat i 7 timmar (och inte hade planerat för att jobba längre), så sa jag nej. Jag gillar inte att tacka nej till jobb, men om jag ska jobba ett 14:timmarspass så vill jag gärna veta det i förväg.

 

Meeeen, nu ska jag försöka se på skräckfilm utan att skita på mig av rädsla, och sedan ska jag sova.
E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback