Dagens ridpass - dressyr på Ghaston

 
Idag fick jag lite hjälp och tips av Ghastons medryttare, så jag red inte enligt min plan. Utan jag red fram en stund, och sedan kom hon med lite råd hur man kan göra för att få loss honom. Skänkelvikning, vända för ytter (vilket jag i och för sig redan har kommit på funkar väldigt bra på honom), och lite annat. Nyttigt med någon som kollar på tycker jag.
 
Red en del utan stigbyglar också för att mer känna hur han jobbade, för om han inte går i rätt form så är han i princip omöjlig att sitta på. Men jag kunde sitta på honom, så då borde han ju ha gått ganska bra iallfall, haha. Imorgon avslutar vi med en lugn uteritt, och på tisdag kommer han ägare hem igen.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback