Dagens ridpass - uteritt på Ghaston

Sötingen innan uteritten
 
Idag red jag ut på Ghaston för första gången, och hade sällskap av J och Arom. Det gick jättebra, men han var väldigt tittig. Det brukar han dock vara på uteritter, så vi red en runda där han är som mest lugn. Undrar hur tittig han är då om man rider en runda han aldrig ridit förut, haha..
 
Imorgon ska jag trimma Lady efter jobbet, vilket ska bli skoj. Kör nog på dressyr i nya ridhuset, och jag är taggad.
E

Postat av: Micaela

Jag kom på en sak nyss; Hur gick det med Prison Break?;P

Svar: det gick finfint, haha. kollade klart på serien, och såg sedan filmen. blev sjukt besviken på filmen och hur "enkelt" de löste upp allt. hade varit roligare om de tänkte till lite, eftersom serien var så välgjord. :P
Emma

2012-07-30 @ 21:32:23
URL: http://loorem.blogg.se
Postat av: JennyMagnusson

SV: Tack detsamma! :) ska ta och svara på detta i ett eget inlägg, tack för din fråga och att du gav mig lite tips på vad jag kan skriva om ;)

Svar: tack för ditt svar! kul att läsa igenom och få lite tips. :)
Emma

2012-07-31 @ 01:45:46
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback