Filmtips: comedy, drama, romance

 
LOL
Okej, jag var väldigt skeptisk när jag startade den här filmen, för jag har hört att den ska vara lite halvdan. Första 15 minutrarna så undrade jag om jag ens skulle orka se klart filmen (den kändes väldig B, och lite smått oseriös), men ju längre in i filmen jag kom desto mer gillade jag den. När jag hade sett klart den så ändrade jag min åsikt, och tyckte att den var helt okej. Det är definitivt en tjejfilm och allt var de innebär, men jag tyckte ändå den var sevärd. Kanske ingen film för den som gillar mer djupa och seriösa filmer, men för er som gillar sköna kärlekskomedier är den nog ganska uppskattad.

Handling: Lola, även kallad Lol, är i den åldern då plugget är som mest krävande, kärleken som mest smärtsam, mamma Anne som allra jobbigast och kompisarna det viktigaste i livet. När Anne av ”misstag”  råkar läsa Lola's dagbok, får hon rena chocken. Hennes lilla dotter är inte så liten längre och hon har dessutom testat det mesta som Anne försökt skydda henne ifrån...
 
Betyg: 3 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback