Med ett leende på läpparna

 
Åh, jag som var så himla taggad på Bodybalance iväll, så går jag in på hemsidan och ser att den är inställd - bummer! Drog till gymmet ändå och körde cardio i 35 minuter istället, så helt kasst var det ju inte. Men i vanliga fall ser jag såna saker som ödet, att jag helt enkelt inte skulle träna ikväll, men jag var så grymt taggad, så jag tränade ändå, haha.
 
Imorgon ska jag till stallet, wiiie. Saknar Lady. Jag är ju van att jag inte träffar henne alla dagar i veckan, men den här gången har tiden känts extra lång. Vi ska iallafall rida ut på en mysig uteritt själva, och jag ska nog rida barbacka. Det är ju så fruktansvärt mysigt, och Lady gillar det. Sweet!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback