S o m m a r j o b b

Sommarjobbet på ridskolan började för min del idag. Jag jobbar ju där annars också, men har aldrig jobbat en sommar där förut (eller ja, förutom förra sommaren, men då hade jag ju praktik). Sysslorna skiljer sig rätt rejält nämligen. I vanliga fall när jag jobbar så grejar jag ju med hästarna en hel del, men på sommaren är det mest rengöring av stall och sådant, och den enda kontakten vi egentligen har med hästarna är när vi visiterar dem. Men det är väl bra att lära sig om sånt också, dock kan jag redan det mesta. Det enda jag egentligen ska lära mig är att köra traktor, för allt det andra kan jag mer eller mindre redan. Toppen!
 
Meeen, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sådär, och så ska jag försöka vara i säng innan kl 22. Blir tidiga mornar i några veckor nu, går upp strax efter 5, drygt!
E
 
En random bild på Joe och mig på terrängrittskurs i juni 2010. Är så sjuuukt sugen på att hoppa terränghinder igen, fast mest av allt saknar jag att bara hoppa. Lady får vara redo, för nu är hennes vila slut, hehe..

Postat av: sara

Vill du bli veckans blogg och få chansen att bli länkad och få en text om vad jag tycker om din blogg? Kika då in här :
http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3616662

2012-07-23 @ 22:00:59
URL: http://nattstad.se/sarawiklund
Postat av: Alma

Jag läste ditt inlägg på hästdiggaren, och det verkade sjukt läskigt! :O
Fin blogg i alla fall :)

Svar: hehe ja, jag såg att hon hade valt att publicera det, så kul! :) ja, det var inte kul alltså, fy.tack så mycket! :)
Emma

2012-07-25 @ 12:28:58
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback