8 avsnitt kvar

 
Idag har det regnat hela dagen, och jag har varit hundvakt, så jag har snällt fått gå ut och promenera. Men det gjorde inte så mycket, för Tea är så mysig, hihi.
 
Jag har inte alls mycket kvar av Prison Break nu, och det suuuger. Dock ska det bli jävla skönt att få ett slut på det hela, för man sitter jag på helspänn hela tiden, och det är jobbigt. Man vill ju veta hur allt slutar, så det blir nog spännande nu. Har 8 avsnitt kvar, sedan är det sluuuut.
 
Hade tänkt ta en paus i tittandet och skriva lite filmrecensioner idag, men det blev visst inte så. Få göra det snart dock, för jag har en del filmer att skriva om.
 
Men nu ska väl jag ta och läsa lite bloggar och så, vi hörs.
E

Postat av: Micaela

Åh, jag älskar Prison Break! Nej, du har 8 avsnitt kvar OCH filmen *Prison Break the final break* rättare sagt! ;) jag är lite besviken på hur serien slutade - som jag fortfarande inte har kommit över sen serien slutade 2009, jag grät jättemycket och ännu mer i slutet av filmen :'(

2012-06-26 @ 00:53:26
URL: http://loorem.blogg.se
Postat av: fia o Ior

Hejsan. Kul att du hittat min o Iors blogg;-). Vi har tagit 2 rosetter,clear rnund. Nått målet 1 meter,dock med 4 fel. Ska på det igen 13 juli. Håll tummarna. För lite över 4 år sedan ramla ja av Ior,för första ggn. Då vill ja även säga att ja ägt Ior sedan han va 10 mån,ridit in o utbildat honom själv o tävlat 120 cm felfritt. Vi mötte vildsvin i skogen,hopprunda. Ior tvärvände till höger o ja åkte rakt ner i backen. Höll kvar i tygeln,vilket inte va så smart,Ior vände o sprang över rygg o huvud. Skada mig rätt regält. Så i 4 år har ja kämpat med mitt självförtroende o att komma tbx till tävlandet igen. Även att galoppera ute hoppa rundan där ja ramla av för 2 veckor sen. Härlig känsla. Ior är världens snällaste häst. Aldrig bockat,sparkat bakut el stegrat sig. Men westernhäst,som han utbildades i som 3 åring,är han kvick i sina vändningar. ;-) ha en bra dag;-)

Svar: SVAR: vad skoj, klart jag håller tummarna. :D
hur skadade du dig då. vad hände med rygg/huvud?

ja, det kan jag förstå. jag skadade mig rejält för två år sedan, och typ ett år efter olyckan så hoppade jag exakt samma hinder (terräng) som jag gjorde då jag skadade mig - grym känsla! :) detsamma ;)
Emma

2012-06-26 @ 11:09:09
URL: http://irrorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback