Slappdag

Jag har faktiskt mått riktigt bra idag, även om det blev en del igår. Vaknade vid kl 11 i förmiddags, och tog en liten tupplur på eftermiddagen, så jag är inte särskilt trött än. Får väl se när jag går och lägger mig, men det blir nog hyfsat snart ändå.
 
Idag har jag bara tagit det piano och kollat på serier. Har sett de nya avsnitten av True Blood (det var så länge sen jag såg det nu att jag knappt kom ihåg något alls i början), och så jag har självklart också sett några avsnitt av Prison Break. Blev precis klar med säsong 2, så nu har jag bara 4:an kvar. Hoppas att det håller måttet även den här säsongen. Vissa serier har ju en förmåga av att överdriva allt ju längre in i serien man kommer, så får hoppas att denna inte gör det.
 
Imorgon har jag i princip inga planer, förutom att jag ska till stallet och rida Lady. Hon har ju sommarvila nu, så det är bara härliga uteritter som gäller. Blir mys det!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback