Två år

Jag på stan
 
Idag är det två år sedan jag bröt fötterna. Helt sjukt vad snabbt tiden går! Idag hade jag egentligen tänkt "fira" det med ett ridpass på Lady, men jag hade en del inplanerat, så jag fick hoppa över det. Istället har det blivit tårtbak (mamma ville att jag skulle baka en tårtbotten till henne), och så har jag varit med en kompis hela eftermiddagen/halva kvällen. Übermys har det varit!
 
 
Har äntligen fått köpt en ny pump till akvariet också. Det är så sjukt skönt att det är gjort, för det har verkligen legat och gnagt hos mig. Jag har haft så dåligt samvete för att fiskarna inte har haft så bra syresättning i vattnet, så det är väldigt skönt att det är fixat nu. Passade även på att göra rent, så nu är det toppenfint i akvariet.
 
Men nu ska jag ta och avsluta kvällen med några avsnitt Prison Break (som jag förövrigt är helt besatt av).
E

Postat av: Erika

sv
Ja.. jag vill aldrig mer uppleva detta. :(

2012-06-22 @ 17:24:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback