Unopened Letter to the World



Tredje dagen i rad som jag hoppar omkring på kryckor. Förhoppningsvis slipper jag det imorgon, för då ska jag bara till stallet och rida Lady. Borde väl försöka pallra mig iväg till gymmet också, men får se hur det blir med det. Innan Mallorca var jag på gymmet 4-5 gånger i veckan, nu är jag där typ 2 gånger i veckan, haha. Illa!

Men men, idag har jag jobbat, och som vanligt gick det snabbt. Idag hade vi inga boxar att mocka, så vi började byta undertråd i ponnyernas sommarhage redan kl 8 imorse. Gick relativt snabbt, och kl 10 blev det frukost. Tea har varit med i stallet idag också, och jag har nog aldrig sett henne så energisk innan, haha. Hon kutade omkring som en galning i hagen, gick omkring i det höga gräset och hade allmänt roligt - hon är så söt!

När jag kom hem köpte jag godiiiis, och kollade på One Tree Hill. Sedan däckade både Tea och jag i sängen, haha. Jag sover otroooligt sällan mitt på dagen, men idag kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna. Var massa som ringde min mobil under tiden också (kom på att jag ska ringa upp dem strax också), men jag struntade i att svara. Kl 18 ringde det dock från stallet, och då svarar jag alltid. Det kan ju ha hänt något med Lady eller så, man vet ju aldrig. Men Lady mådde bra, så det var skönt.

Iallafall, nu fick ni ett helt blogginlägg om vad jag har gjort idag. Himla intressant! Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv:n.
E

Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Sv; Åh, vad snällt att du kollade! Då får det bli dressyrsadeln iallafall, och kämpa som fan för att slå 50% gränsen den här gången! ;-D Blir trim i ridhuset idag, och så hoppas jag att han lossnar lite så jag slipper vara så spänd, haha! :-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-12 @ 11:34:28
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback