Ute hela dagen

 
Idag har jag varit ute typ hela dagen - så skönt! Började med en låååång promenad på över två timmar, med en kompis och hennes vovve (pudeln Alfons, som jag har passat). Vi gick ner till kanalen och lät hundarna svalka sig i vattnet. Tea är dock en liten badkruka och nöjer sig med att dricka lite + doppa fötterna, haha.
 
Efter promenaden tog Tea och jag bussen ut till mammas stuga, så var vi där i några timmar. Vi gick ner till kanalen även där, och tog lite kort på Tea när hon posade vid bryggan. Söt liten hund det där alltså. Annars gjorde vi inte så mycket mer, tog det lugnt bara, och njöt av vädret.
 
Imorgon på morgonen ska jag försöka orka pallra mig iväg till gymmet och köra lite cardio. Har inte gjort det på sjuukt länge, så det lär behövas. Sedan ska jag stallet och rida ut på Lady. Har inte varit där sen i söndags nu, vilket är helt sjukt, haha. Får hoppas att hon har saknat mig och kommer fram till mig i hagen, för ibland när jag inte har varit där på ett tag blir hon skitsur och grinar ihjäl, typ som att jag skulle ha dissat henne, haha. Hon är för charmig. Iallafall, efter stallet kanske det blir en långpromenad också, jag får se vad klockan blir. Vill ju hinna med lite fredagsmys innan det är dags att gå och lägga sig liksom, hehe.
E

Postat av: Sandra

Vilken sötnos!

Svar: visst är hon!
Emma

2012-06-28 @ 19:21:07
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Daniela

Vad heter rasen som den hunden är? :D
Tycker de är så sjukt söta!

Svar: det är en west highland white terrier. visst är dem. :)
Emma

2012-06-28 @ 23:44:56
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback