3:e förkylningen på 1 månad?!

Idag har jag jobbat från kl 07:00 till 14:15. Stallsysslorna tog bara 1½ timme, så vi har hann med massa småsaker, som att rensa ryktpåsarna, byta massa schabrak, skotta ena ridhuset, harva, smörja in träns, och så vidare. Himla skönt! Dock har jag blivit rejält förkyld igen, så jag får nog lugna ner mig lite igen. Har så sjukt svårt för att ta det lugnt när jag väl känner mig aningen bättre.

Imorgon får jag nog ha en heldag inne. Ska sova ut, läääänge (vilket säkert bara kommer bli till max 7-8, för jag har en vana av att vakna tidigt nuförtiden), och sedan bara ta det lugnt. Idag firade jag kvinnodagen (och sörjde att det är 3 år sedan min farmor gick bort) genom att äta godis, så imorgon blir det nog bara lite Cola Zero. Så gott!

Men nu ska jag kolla runt lite, och sedan blir det faktiskt sängen. Man blir trött av att jobba när man är sjuk.
E

Postat av: Hartmut

Hallo Emma ...Gute Besserung wünsche ich Dir...



so eine Erkältung bloss nicht verschleppen...



www.dailymotion.com/video/x8bp1w_dr-alban-it-s-my-life_music



Gute Nacht

2012-03-09 @ 19:31:44
Postat av: nisso

hoppas de har blivit bättre nu men förkylningen!

kolla gärna in min blogg och komenetera efter dig ! ha en fortsatt trevlig dag

2012-03-13 @ 19:14:57
URL: http://loviingit.blogg.se/
Postat av: nisso

hoppas de har blivit bättre nu men förkylningen!

kolla gärna in min blogg och komenetera efter dig ! ha en fortsatt trevlig dag

2012-03-13 @ 19:27:13
URL: http://loviingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback