Dagens ridpass - hoppning

Lady och jag idag

 

Lady var riktigt trött idag, så jag red ganska lugnt. Hoppade bara några språng, sedan fick det räcka. På lördag ska jag ju hoppa 70cm, så jag hoppade 75cm som högst idag. Det kändes liksom onödigt att hoppa högre när hon ändå var såpass trött. Hon var jättefin iallafall, och hoppade lugnt och fint.

 

Hon var ganska lösgjord redan från början idag, och jag tror det har att göra med gårdagens pass. Hon lossar nämligen väldigt fint när man kommer åt henne i galoppen. Himla skönt! Så ja, det var ett mysigt ridpass. Lady var superfin, så jag är jättenöjd.

E


Postat av: Caroline

Hej kan inte du berätta lite mer om Lady, typ berätta hur hon är, ras mm? :)

2012-03-22 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback