En liten nörd


Gammal mobilbild på lille plutten ♥

Ååååh, nästa vecka är finalen. SÅ HIMLA SPÄNNANDE! Jag pratar självklart om Sveriges Mästerkock. Innerst inne är jag en liten nörd som tittar på massa svenneprogram. Sveriges Mästerkock, Gladiatorerna, Biggest Loser Sverige, 112-på liv och död - you name it!

Sigrid och Josephine är ju i final av Sveriges Mästerkock, och jag är jättekluven vem jag hejar på. Sigrid är otroligt kunnig och det märks verkligen att hon älskar det hon gör. Josephine är också väldigt duktig, och har världens fokus när hon lagat mat. Magen säger att jag hejar på Josephine, men samtidigt är Sigrid en otroligt värdig vinnare. Jag tror dock att Josephine kommer få kämpa om hon ska vinna, för jag tror att Sigrid kommer ta hem det. AAAH, spännande!

På tal om mat så ska jag ta och fixa lite blodpudding nu. Det är ju så gott! Efter det blir det promenad med Tea och en kompis, så vi får hoppas att Tea har börjat piggna till lite. Hon har sovit precis hela dagen, så hon är nog trött. Men det är nog bra om hon laddar upp, för imorgon blir det ganska många timmar i stallet, och på lördag blir det heldag eftersom jag har stalljouren + ska tävla. Det blir ansträngade för lilla vovven.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback