En snabb uppdatering från mobilen

Godkväll! Jag orkar inte skriva något utförligt om hoppträningen ikväll(skriver på mobilen), för jag är så sjukt trött. Men kan iallafall säga att jag inte alls är nöjd eftersom jag red som en jävla kratta. Jag satt nästan och väntade på bättre tider, och var jättepassiv. Så himla dåligt av mig. Dock kom jag på att jag inte hade ätit något på sjukt länge, för jag glömde ta med mig lite käk, så det kan ju ha varit därför jag var så seg. Lady skötte sig iallafall bra. Var väl kanske lite väl taggad dock, och lyssnade lite dåligt på de förhållande hjälpernna, men hon var iallafall pigg och glad, så det var skönt. Men nu ska jag sova, för jag är helt stört trött. Godnatt! E

Postat av: Sandra

Men du gjorde det iaf!

2012-03-28 @ 23:51:54
URL: http://SandraFalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback