Film från ett dressyrpass på Lady

 

Jag vet inte hur intressant det är att se, men här är iallafall en film från ett dressyrpass på Lady. Det är från 23 mars iår, så ganska färsk film.

Det är mycket att jobba med, men hon har blivit mycket trevligare tycker jag. Hon accepterar bettet på ett helt annat sätt, och börjar få upp lite muskler så att hon orkar mer. Det är fortfarande mycket jobb kvar, men vi är iallafall en bit på vägen. Kul!
E

Postat av: FIA

HAHA, den andra hästen på filmen är ju min Brutus! Snacka om att bli förvånad när jag går in på en random blogg och ser min egen häst..! Dessvärre är det inte vidare snyggt ;-)



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-03-26 @ 13:39:09
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback