Taggar två ridpass

Godmorgon!
Vaknade upp till ett jättefint väder, så jag pallrade mig upp och gick ut på morgonpromenaden med vovven ganska tidigt. Nu har jag precis kollat på The Vampire Diaries och ätit frukost. Idag står stallet på schemat. Ska dit lite senare och rida Lady och fixa iordning lite inför morgondagens tävling. Ska inte göra något drastiskt, utan bara fixa med lite utrustning och så. Lady ska få gå ett lydnadspass i hoppaddocken tänkte jag. Lite lösgörande och lydnad i alla gångarter. Hon var tydligen väldigt trött igår också, så det får bli ett lugnt pass idag också. Vill inte köra slut på henne.


Amanda

Efter jag har ridit Lady ska jag faktiskt hoppträna. Jag red ju lektion varje lördag på lektionshäst förut, men nu ska jag börja hoppträna på lektionshäst varannan fredag istället. Ska bli jättekul faktiskt. Jag ska ha Amanda, så det blir nog toppen.

Men nu ska jag kila. Återkommer säkert ikväll om hur det gick i stallet.
E

Update: Det blir hoppträning på Lillan istället för Amanda. Jag har bara ridit henne en gång, men vet att hon gillar att hoppa, så det blir nog bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback