Stalljour i strålande solsken


En trött liten Tea i september 2011

Förutom tävlingen så har jag ju haft stalljour i underbart väder idag. Det gick riktigt smidigt eftersom det var många teorilektioner, så storhästarna fick gå ut i hagen direkt kl 8 imorse. Ponnysarna kom också ut mycket tidigare än vanligt, så vi sparade massa tid där.

Tea har varit med hela dagen också, och hon var varit jätteredig. Nu är hon dock helt slut, så hon ligger helt klubbad här bredvid mig. Jag hade tänkt att hon skulle få följa med mig när jag åker och kvällsfodrar senare, men jag tror hon får stanna hemma. Fast om hon piggnar till får hon nog allt följa med, för det är mysigt med sällskap, hihi.

Men nu ska jag duscha och sådär, och sedan vila lite innan det bär av till stallet igen. Vi höres!
E

Postat av: Sandra

Söt vovve!

Saknar djur nått så in i bomben alltså, synd bara att vi inte kan skaffa katt då jag är allergisk och hund vill inte Patrik ha än ;/

2012-03-24 @ 21:07:50
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Sandra

svar: haha, både ja och nej. Vi gjorde men det blev lite trassligt, med hans rumskompis och sånt men nu i slutet av April blir vi sambos igen så.. typ ja :)

2012-03-25 @ 22:27:06
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback