Sportlife ♥


Jag efter dagens pass. Tyckte mina armar såg lite biffiga ut på det här kortet, så blev värsta förvånad. Har geléarmar egentligen, haha.

Jag är så sjukt glad över att jag köpte årskort på Sportlife. Jag köpte mitt under deras påskerbjudande, så det var inte fullt lika dyrt som det brukar vara. Nu under påsken kan man köpa ett årskort för 2995 kr, eller ett halvårskort för 1995 kr. Hur bra?!

Jag har varit där tre dagar i rad nu, och jag ska även dit imorgon. I torsdags blev det bodybalance i en timme och igår och idag blev det gym. Igår körde jag 20minuter på crosstrainern + styrka i 40mintuer, och idag körde jag bara 45minuter på crosstrainern.

Crosstrainern är rena drömmaskinen för mig och mina fötter, i och med att jag inte kan springa. Jag kände redan igår att den är perfekt för mig, så det är riktigt kul.

Imorgon är det dags för bodybalance igen, och jag är riktigt taggad. Sjukt roligt pass det där, och bra för kropp och själ. Ja, riktigt nöjd är jag. Hoppas bara jag inte tröttnar efter någon månad som många gör, men det tror jag faktiskt inte. Det blir bra det här.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback