Almost done

Har strax packat klart inför Mallorca, för om en stund åker syster och jag till pappa för att sova där. Blir en liten roadtrip ner i landet med lite reskost i form av McFlurry. Jag skulle leva på det - så sjukt gott.

Känns lite halvdant att lämna Busan dock, nu när hon är lite dålig.. Men får hoppas att hon repar sig under tiden jag är borta. Strax ska jag ge henne en till dos smärtstillande, vilket hon älskar. Haha, hon tycker det är jättegott verkligen, så det är ju bra.

Men nu ska jag packa klart, och sedan se på tv en stund innan vi åker. Vi hörs!
E


Postat av: Micaela

Åh, det är så fint där i Mallorca! Avis på dig! Jag vill tillbaka dit igen, min allra första utomlandsresa :( vi bodde på hotel i Alcudia.

2012-05-11 @ 16:04:33
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback