Filmtips: drama, romance



Like Crazy
Jag älskade den här filmen redan från början. Jag tyckte den var riktigt bra, och antar att den är uppskattad i och med att många kärlekspar lever i distansförhållanden. Vill inte skriva så mycket mer om storyn, för då spoilar jag, och det är inte min grej. Jag föredrar att se filmer som jag inte vet något om, genren och kort om storyn räcker, sen är jag nöjd. Det där därför jag lägger upp dessa inlägg på det här sättet.

Det enda negativa jag har att säga om filmen är att jag är lite besviken med slutet. Jag själv blev väldigt förvirrad där, och fattade inte riktigt vad som försigick.. Men det är nog olika från person till person tror jag.

Handling: En brittisk studerande faller för en amerikansk student. De blir kära, och tvingas att skiljas från varandra när britten blir avstängd från USA efter att hon fått ett indraget visum. Det här är historiern om deras långdistansförhållande, och alla dess för- och nackdelar.

Betyg: 3,5 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback