Filmtips: drama, romance



The Vow
Det som avgjorde att jag såg denna filmen var faktiskt skådespelarna. Jag har alltid gillat Channing Tatum, och Rachel McAdams är en fruktansvärt duktig skådespelare - så det kan ju inte bli något annat än bra. Storyn verkade även helt okej, så det bidrog ju såklart också. Filmen gjorde mig inte besviken, för den var riktigt bra. Den är baserad på en verklig händelse också, och det gör det hela ännu bättre enligt mig.

Det tog kanske trettio minuter innan jag var helt inne i filmen, och sedan flög tiden bara iväg. Hade jag fått bestämma hade jag dock utvecklat vissa saker lite mer, men det kan ju bli för mycket också. Svårt att veta hur mycket man kan brassa på ibland, för det kan i sin tur göra att en hel film förstörs. Men en helt klart servärd och bra film som jag säkert kommer se fler gånger.

Handling: Paige hamnar i koma efter en bilolycka, och förlorar en stor del av minnet. Hon har inget minne av sin man Leo, så han gör allt han kan för att han ska vinna hennes hjärta igen.

Betyg: 3,5 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback