Fortfarande förkyld


Jag tränade lite bodybalance på stranden på Mallorca när vi var där

Jag är så himla trött på min förkylning nu alltså. Jag blev ju förkyld typ direkt efter att vi kom tillbaka från Mallorca, och den sitter fortfarande i. Jag har inte haft feber eller så, men jag är snuvig och så jävla trött. Tanken var att jag skulle börja träna igen ikväll, men jag vet i tusan om jag orkar alltså. Var helt slut efter stallet och har bara tagit det lugnt sen dess. Åååh, jag villlllll, jävla förkylning!
E

Postat av: Sandra

Känner igen det där, hata förkylning!



Jag vaknade med skiiit ont i halsen och huvudvärk, känner mig febrig också men har ingen feber. Önskar dock att jag får så förkylningajäveln kan försvinna ><

2012-05-29 @ 17:25:54
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback