Ingen markarbetsträning


Lady och jag på en klubbhoppning i april 2012

Jag har varit så sjukt trött hela dagen idag, men ändå har jag sovit typ 7 timmar inatt. Konstigt! Det gick iallafall bra på jobbet, dock var det lite konstigt väder. Ena stunden var det askallt, och andra jättevarmt. Sjukt störande!

Iallafall, ikväll var ju tanken att jag skulle vara med på markarbetsträning med Lady (bestämde mig för att det var smartast att rida henne i och med att hon behöver träning, och storhästarna går en del ändå), men den är tydligen inställd, fick jag reda på precis. Snopet, eller vad, haha.. Så nu får jag väl åka dit igen och rida henne lite själv istället. Funderade lite snabbt på att låta henne vila, men jag är sugen på ett ridpass, så jag åker nog dit ändå. Blir dressyr i så fall, för jag har inte så stor yta att rida på i och med ridlektionerna. Kan visserligen rida på hoppbanan, men det blåser en del ute, så det låter inte så lockande.

Men men, vi hörs senare!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback