Lady i sommarhagen




Lilla Lady såg så nöjd ut i hagen igår. Jag satt faktiskt och tittade på henne en bra stund, men det var ju så svalt och skönt. Och jag måste åter igen säga att jag älskar att hon tycker det är skönt att bli borstad nu - jag kan stå och borsta henne hur länge som helst känns det som. Innan har hon alltid grinat så in i helvete, så det har liksom inte varit roligt att borsta henne då. Antar att hon gillar det nu för att det kliar en del nu när flugorna kommer. Hoppas det håller i sig iallafall, haha..
E

Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Sv; Sadeln är inte helt anpassad för honom, då han musklat om sig sedan jag fick hem honom. Eftersom han är starkare i vänster sida än höger, så puttar han ofta över mig till sin vänstra sida (det är då jag säger över på vänster sittben) Att sadeln inte ligger helt 100 nu bidrar att han puttar ännu mer, så därför blir det adjöss med den sadeln tills jag hittat en hoppsadel som ligger bra! :-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-05-26 @ 13:26:13
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback