Min lilla kanin ♥



Idag har jag som sagt varit hos veterinären med min kanin, och det gick väl både bra och dåligt. De kunde inte hitta något fel på henne, men tycker det är väldigt konstigt att hon har blivit så smal. 1,85 kg vägde hon, vilket är 1 kg mindre än vad hon har vägt som mest (och då var hon lite småtjock). Så hon behöver väl gå upp till 2,3 kg minst iallafall, så hoppas hon gör det. Hon ska iallafall äta smärtstillande och antibiotika i några dagar, så ska vi se om det blir någon skillnad sen. Det kan hända att hon bara har en infektion. Om hon inte blir bättre får vi kolla upp henne igen, för det kan hända att det är en tumör eller så.

Ååh, hoppas verkligen hon blir bättre nu. Blir ju orolig! Men hon har blivit mycket piggare den senaste veckan iallfall, och det är ju jättebra.

Men nu måste jag kila, för jag måste ta tag i min packning. På lördag åker jag ju till Mallorca, och imorgon ska jag åka till pappa för att sova där. Så jag får allt rappa på lite, för jag vill ju inte glömma något.
E

Postat av: Emelie

Åh.. Hoppas hon blir bättre! :-)

2012-05-10 @ 22:10:18
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback