Söndag i Sverige

Känns fortfarande konstigt att vara i Sverige. Ångest och piss finns inte i Spanien, eller det gör det iallafall inte för mig. Det är hemma i Svealand, när allt är som vanligt, som sån skit existerar. Jobbigt värre! Dock är det ju fantastiskt att det har blivit så fint väder. Det är ju nästan så att man får lite Spanien-känsla, men bara nästan..

Men, det kommer sjävklart upp lite bilder och så från resan. Tänkte skriva ett inlägg om det (tror inte det behövs något mer, för skriver nog bara lite allmänt om vad vi gjorde och så), men det kommer nog upp en annan dag. Är för seg ikväll, och dessutom får jag en sån där jobbig känsla när jag tänker tillbaka, i och med att jag vill spola tillbaka tiden. Men jaja, bjuder på någon bild iallafall. Syster tog kort på mig när jag hjulade.
E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback