Filmtips: horror, mystery, sci-fi



Cube 2: Hypercube (2002)
Nej, den här filmen var inget för mig. Jag tyckte den var jättekonstig, inte alls sammanhängande, och bara onödig. Det enda som jag gillade var väl att den var invecklad, men även det blev för mycket, och jag hittade aldrig någon koppling. Det blev bara en enda röra av alltihopa, och trots att jag gillade första filmen, så var den här riktigt kass.
 
Skådespelarna vet jag inte vilka de är, för jag har inte sett de i några andra filmer, men de var riktigt dåliga. Otroligt synd faktiskt, för hade de varit bättre hade man säkert uppskattat filmen aningen mer. Men jag rekommenderar iallfall inte den här filmen, men har ni superdupertråkig någon kväll så kan ni ju slå på den, men den är inte vidare värst bra alltså.
 
Handling: Åtta främlingar vaknar upp utan att minnas hur de hamnade i en förbryllande kub, med formade rum, där fysikens lagar inte alltid gäller.
 
Betyg: 1,5 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback