Movies

Jag vet att jag ser på mycket filmer, men det är något jag tycker om att göra, så då gör jag det.


Igår såg jag en till film efter jag hade sett The curious case of Benjamin Button, nämligen Fireflies in the garden. Även denna filmen var fantastiskt. Jag såg den enbart för att Ryan Reynolds är med och han svek mig verkligen inte. Jag vet inte riktigt varför jag har fastnat för honom men han är verkligen en grym skådespelare. I alla fall, filmen var djup och fick en verkligen att tänka till, och jag gillar sådana filmer. Dessutom var det några kända ansikten med i filmen (förutom Ryan), som Hayden Panettiere, Willem Dafoe och Julia Roberts. Mums säger jag bara!



Idag har jag sett den här filmen. Den kanske inte ser särskilt seriös ut men även denna var djup och fin. Okej, den hade sina komiska och knäppa stunder, men jag gillar den. Den hade en bra kombination mellan sorg och lycka och det är inte många filmer som lyckas med det enligt mig, så det gillar vi. Däremot var det inte särskilt kända personer med i filmen. Kända var de väl såklart, men det är inga namn man håller koll på (inte jag i alla fall). Fast egentligen,
vad spelar det för roll?
En bra film är en bra film, spela roll om de är kända eller inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback