Don't worry about me I've been fine


Min vänstra fot, för ungefär en vecka sen

Idag har varit en fin dag. I förmiddags kom Tette på besök. Vi pratade i flera timmar, och det var sjukt trevligt. Tack för besöket!

Nyligen har jag duschat, och jag tvättade även min vänstra fot. Jösses vad det behövdes. Det var riktigt ofräscht. Sedan passade jag på att raka det benet också. Det behövdes kan jag säga. Haha, typ 2 månader sen sist liksom.

Nu ska jag nog hitta någon bra film att titta på. Jag har redan sett klart alla Saw-filmerna, så nu får jag gå vidare till något annat. Sweet!
E

Postat av: Stephanie

Tack själv! <3

Hahahah, ja det behövdes! ;D

2010-08-09 @ 19:03:51
Postat av: Frida

Sv: Tack! Nej, det är inte på det viset. Jag brinner för att dela med mig av vad jag har att säga, men många tror inte på att det ger någonting. På att texten helt enkelt är bra. Så för att göra det tydligt så kände jag att det var bäst att lägga till lovord om att det helt enkelt var så. Att det är bra. Jag menar absolut inte att sätta mig över andra, jag vill bara försäkra om att det är någonting värt att läsa. Förstår du hur jag menar? :)

2010-08-09 @ 19:24:06
URL: http://thefworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback