Back on track

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men jag har ju legat på sjukhus så jag har inte kunnat uppdatera.

Jag bröt ju fötterna den 21:e juni, så jag har varit inlagd på en del sjukhus, blivit opererad och idag har jag äntligen fått komma hem - på permisson. Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset och prata med några sjukgymnaster, och sedan ska några grejer monteras på rullstolen. Sedan blir jag äntligen utskriven.

Ord kan verkligen inte beskriva hur det känns när man är med om ett trauma. Det är hemsk. Jag har mått så jävla dåligt under tiden på sjukhuset, både psykiskt och fysiskt. Att inse att jag inte kommer kunna gå på två månader är förjävligt, och jag har fortfarande inte fattat det. Nej, fyfan säger jag bara. Men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Men sämre start på sommaren kunde jag inte fått...
E


Mina snygga lila gips

Postat av: Stephanie

Jag tycker så jävla synd om dig och jag hoppas att du kommer få en hyfsat bra sommar ändå! Du får bara hojta om du vill göra något om du har tråkigt för jag gör inget vettigt!

Skönt att du blir utskriven imorgon!

Fina gips i alla fall! ;P

2010-07-04 @ 18:01:53
Postat av: mar

Gud vad härligt att du äntligen blir utskriven! =D På sommaren ska man ju faktiskt bara lata sig och inte springa omkring och greja ju... ;P Nä usch det är extremt synd om dig, men jag säger som tette att du förhoppningsvis kan få en ok sommar ändå!

2010-07-04 @ 18:28:19
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Trauman är det värsta som finns, men jag hoppas att du får en grym sommar i alla fall!

2010-07-04 @ 19:09:15
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Fy, stackare. :( Usch vilken smärta du har haft när man ser att du har på båda fötterna. :(



Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.



2010-07-04 @ 19:35:32
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Kul att du är hemma gumman :)

Hoppas resten av sommaren blir grym på något sätt iallafall :)



Svar: HAHA jag kan inget annat än hålla med :D

2010-07-04 @ 23:53:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback