Wednesday

Vet ni, jag har faktiskt sovit ganska bra inatt. Det är första natten sen jag låg inne på sjukhus (jag sov sjukt bra på sjukhuset) som jag faktiskt sover. Så otroligt skönt är det, för jag vaknade utvilad för en gångs skull. I och för sig ringde pappa och väckte mig kl 9.45, för han ville komma på besök 10 minuter senare. Så jag fick bara pallra mig upp.

Idag händer inget speciellt, som vanligt. Pappa har ju redan varit här, och sedan kanske syster kommer hit i eftermiddag, och kanske bror ikväll. Det beror på hur länge han jobbar. Jag gillar egentligen inte att alla ska komma på samma dag (det är bättre om de sprider ut det), men det är ju bättre än aldrig. Men annars ska jag väl pussla eller något. Jag vet inte.

Men nu ska jag fortsätta att titta på friidrotten på 4:an.
E


Postat av: maria

jag kan komma imorn istället? det funkar liksom det med!

2010-07-28 @ 13:09:43
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback