Sista dagen på Sportringenmässan + morgondagens operation


Fina Lady

Tisdaaag! Imorgon ska jag opereras, gaaaah.
Imorse gick jag upp strax efter 6 för att duscha med bakteriedödane medel, inför operationen då. Jag ska duscha med det ikväll och imorgon bitti också, så det är ju lite segt. Eller segt och segt, tidskrävande. Men men, hellre det är infektion i operationssåret.

Just nu jobbar jag säkert för fullt (ja, detta är ett tidsinställt inlägg) med att kopiera papper, printa ut ordrar och sortera ut dem i de olika facken. Kul är det, men rätt stressigt stundvis. Vi gör ju annat också, men det jag nämnde nu gör vi i princip hela dagarna.

Anyways, jag antar att jag är hemma runt kl 20, och då ska jag förbereda inför morgondagens operation, men jag ska försöka hinna skriva ett inlägg innan operationen, för efter den är jag nog helt slut ett tag.
Men ni får ha det bra iallafall.
E

Postat av: Emelie

Lycka till med operationen! Håller tummarna för att du slipper mer operationer efter denna =)

2011-02-22 @ 13:56:53
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: MALIN

hey, diggar din blogg! :D

läget? :D hjälp mig att vinna veckans blogg hos claaadias.blogg.se? .. rösta på hennes blogg, sen kommentera på min blogg att du har röstat så kan du vinna länk.

PUSS

2011-02-22 @ 20:23:29
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback