Goda nyheter


Bilder tagna sommaren/hösten 2010

God dag!
Kl 9 var jag på plats på sjukhuset hos Dr. Möller och fick mina fötter undersökta. Han tyckte att de hade blivit mycket bättre, så det var skönt att höra. Dock visste jag redan att det hade blivit bättre, men jag var inte säker på om det var tillräckligt bra, men det var det. Min högerfot är fortfarande väldigt stel, och han vet inte riktigt om den kommer bli bättre. Det kan ta upp till några år innan man vet säkert, så det är bara att vänta.

Nu gäller det bara att hålla tummarna så att jag inte får ännu en komplikation. Det värsta som kan hända är att språngbenet får för lite syre, och då blir benet dåligt, och då måste man steloperera foten. Men min läkare sa att det inte var så stor risk längre, eftersom det är ett tag sen jag skadade mig. Så ja, det var goda nyheter jag hade idag.

Nu ska jag snart iväg på möte på arbetsförmedlingen, för jag ska kolla upp om jag kan få några pengar när jag praktiserar.
E

Postat av: Stephanie

Göttans! :D

2011-05-02 @ 14:54:05
Postat av: Sandra

Gött!

2011-05-03 @ 10:16:07
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vad hade hänt? :( Ny läsare :D

2011-05-22 @ 23:39:19
URL: http://hakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback